loading...
:.:.:.:.:
SAM بازدید : 546 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های خواندنی دل شکسته

 

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند،
ولی به دنبال همان آجر لق دیوارت هستند که:
تو را فرو بریزند
تا تو را انکار کنند
و از رویت رد شوند

 

.
.
.

گاهی فرار میکنم ، از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

.
.
.

اس ام اس های خواندنی دل شکسته

 

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند،
ولی به دنبال همان آجر لق دیوارت هستند که:
تو را فرو بریزند
تا تو را انکار کنند
و از رویت رد شوند

 

.
.
.

گاهی فرار میکنم ، از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

.
.
.

درمان ندارد
نزن !
درد دارد
داد نگاهت

.
.
.

هرچه من حساب میکنم
نمیشود
روزهای سرد من بسر
نمیشود
عاشقانه ، عاشقی بکن
ولی
این درخت بدون تو با ثمر
نمیشود

.
.
.

می دانم در دوست داشتنت هیچ مرزی ندارم.ولی رهایت میکنم

که اگر بر گشتی با تمام قلبت بر گردی

.
.
.

دلت طفل بود
قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی
عظمت عاشقانه هایم را

.
.
.

دیوونگی نکن تنهام نزار راحت
انقدر نگو دیدار باشه به قیامت
دیوونگی نکن ترکم نکن ساده
انقدر نگو عشقت از چشمم افتاده

.
.
.

من می دانم …
می دانم که اگر به کودکی ام بازگردم
تو آن بادبادک گمشده من
در آسمان ها می شوی !

.
.
.

خودت را تصور کن
بی او
شاید بفهمی چه کشیدم
بی تو

.
.
.

گوش هایم را میگیرم
دیگر نمیخواهم بشنوم
انعکاس ناله هایم
خودم را هم , کر کرده

.
.
.

لعنت به همه ی قانون های دنیا
که در آن شکستنِ دل
پیگردِ قانونی ندارد.

.
.
.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر
که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من
می خواهم این زخم همیشه تازه بماند

.
.
.

به خوابـــم نیـــا خوابــــم را رنگـــی میکنـــی و روزم را سیاه

.
.
.

برای مُردن هنوز کوچکم
بمان!
کافی است دوستم داشته باشی

.
.
.

کاش میدانستی
که جهـانم بی تو الف ندارد

.

.

.

درد که میگیرد قلبم
لبخند میزنم!!
یادگاری توست

.
.
.

مگه اشک چقدر وزن داره…؟
که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم

.
.
.

میسپارمت به خدا،خدایی که هیچوقت نخواست تورا به من بسپارد.
.
.
.

 

گفت: فال قهوه، فال تاروت،فال پاسور یا فال شمع؟
گفتم: هر کدام که مرا به “او” برساند

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پسری یا دختر؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 26,615
  • بازدید کلی : 623,848