loading...
:.:.:.:.:
SAM بازدید : 989 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم شما رو با لیست ۲۰ بازی واقعا عالی مخصوص گوشی های اندروید آشنا کنیم.

امیدواریم مطلب جالب و مفیدی واستون واقع شه.

battlefield.bad .company.2 معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 

 

مطمئنا شما هم از طرفداران بازی های گوشی و تبلت اندرویدی خود هستید. در اینجا نگاهی به لیست برترین بازی‌های اندرویدی به انتخاب گوگل آنالیز بیندازید. در لیست زیر به مناسبت پایان سال ۲۰۱۳ اسامی ۱۷ بازی ورزشی و غیر ورزشی از جمله استراتژیک گرد هم آورده ایم.لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید…

در این مطلب قصد داریم شما رو با لیست ۲۰ بازی واقعا عالی مخصوص گوشی های اندروید آشنا کنیم.

امیدواریم مطلب جالب و مفیدی واستون واقع شه.

battlefield.bad .company.2 معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 

مطمئنا شما هم از طرفداران بازی های گوشی و تبلت اندرویدی خود هستید. در اینجا نگاهی به لیست برترین بازی‌های اندرویدی به انتخاب گوگل آنالیز بیندازید. در لیست زیر به مناسبت پایان سال ۲۰۱۳ اسامی ۱۷ بازی ورزشی و غیر ورزشی از جمله استراتژیک گرد هم آورده ایم.لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید…

Real Football

وقتی صحبـت از PC و سایـر کنسـول‌هـای بـازی می‌شـود، بازی FIFA محصـول الکترونیـک‌آرتز (EA) بهترین است. اما برای دستگاه‌های اندرویدی، ما بازی Real Football را پیشنهاد می‌کنیم. بر خلاف FIFA، بازی Real Football رایگان است.

real football معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

کاربران می‌توانند از بازی‌های دوستانه، لیگ‌های مختلف و جام‌های بین‌المللی متنوع با بیش از ۳۵۰ تیم لذت ببرند. تمام بازی‌ها، لیگ‌ها و بازیکنان، با تلاش توسعه‌دهندگان بازی، به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند. Real Football، بر روی دستگاه‌هایی که ما تست کردیم، شگفت‌انگیز بود. Gameplay بازی، به طرز فوق‌العاده‌ای برای صفحه‌نمایش‌های کوچک بهینه شده است. علاوه بر این، بازی امکان شخصی‌سازی و ساخت تیم‌های مختلف را نیز به کاربر می‌دهد.

دانلود بازی Real Football از فروشگاه گوگل

Virtua Tennis Challenge

اگر دوست دارید، بازی تنیس را از دنیای واقعی و زمین بازی به صفحه‌نمایش ۴ اینچی اندروید بکشید، هیچ اپلیکیشنی نمی‌تواند بهتر از Virtua Tennis Challenge این کار را انجام بدهد. این بازی ۴.۹۹ دلاری، تجربه یک بازی تنیس واقعی را به صفحه‌نمایش تلفن شما می‌آورد.

tennis معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

شما می‌توانید ضربه‌های مختلف را با حرکت‌های لمسی گوناگون امتحان کرده و در نهایت مهارت خود در تورنمنت‌های مختلف محک بزنید. بازی شامل بیش از ۵۰ بازیکن مطرح و ۱۸ استادیوم کلاس یک جهان است که می‌توانید در آن‌ها به رقابت بپردازید.

بهترین بخش بازی این است که لزومی ندارد تنها مسابقه بدهید. بازی از Co-Op (مخفف Cooperative Gameplay) پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد در کنار یکی از دوستانتان یک تیم دونفره تشکیل داده و در مسابقات شرکت کنید.

دانلود بازی Virtua Tennis Challenge از فروشگاه گوگل

Let’s Golf

lets golf معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

Let’s Golf یک بازی رایگان از کمپانی Game Loft است. در نسخه رایگان این بازی کاربر می‌تواند روزانه ۵ سوراخ (Hole) بازی کند. شما می‌توانید، برای ادامه بازی، جایزه دریافت کرده یا پول بپردازید. برخلاف بازی مرسوم گلف که بر روی زمین انجام می‌شود، گلف در Let’s Golf بر روی پشت‌بام ساختمان‌ها جریان دارد! اما این مسأله چیزی را عوض نمی‌کند و در حقیقت باعث افزایش تجربه شما می‌شود.

بازی از چند کاربره بودن (Multiplayer) هم پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد هم به صورت آنلاین و هم به صورت محلی (از طریق وای‌فای و بلوتوث) با دوستان خود رقابت کنید. شما می‌تواند بازیکن را به سلیقه خود شخصی‌سازی کرده و از فروشگاه درون بازی تجهیزات مختلفی خریداری کنید.

دانلود بازی Let`s Golf از فروشگاه گوگل

Baseball Superstars

شاید زیاد با بیسبال آشنا نباشید. اما Baseball Superstars یکی از بهترین بازی‌های بیسبال اندروید محسوب می‌شود. در هنگام تمرین، تجربه‌های زیادی کسب خواهید کرد که به شما در رقابت‌های آنلاین کمک می‌کند.

baseball star معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

این بازی گرافیک و کنترلر فوق‌العاده‌ای دارد و شما با کسب امتیاز می‌توانید سطح مهارتی بالاتری در بازی کسب کنید. اگر قصد دارید ورزش جدیدی را امتحان کنید، این بهترین فرصت برای شروع است.

دانلود بازی Baseball Superstars از فروشگاه گوگل

Cricket T20 Fever

آخرین اما نه کم‌ اهمیت‌ترین بازی این مقاله Cricket T20 نام دارد. Cricket T20 تنها بازی کریکت ۳ بعدی فروشگاه اندروید محسوب می‌شود و البته ارزش امتحان کردن دارد. بازی از ویژگی Motion Capture پشتیبانی کرده و رخدادهای مختلف را به صورت انیمیشن شبیه‌سازی می‌کند.

t20 cricket معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

ساخت بسیار عالی کنترلر بازی، توسط توسعه‌دهندگان آن، یکی از مهمترین ویژگی‌های Cricket T20 محسوب می‌شود. در حال حاضر تعداد تیم‌ها و استادیوم‌های بازی زیاد نیستند اما با هر بروز رسانی به تعداد و کیفیت آن‌ها اضافه می‌شود.

دانلود بازی Cricket T20 Fever از فروشگاه گوگل

The Bards Tale معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

داستان شاعر – The Bard’s Tale

داستان شاعر یک بازی نقش‌آفرینی فوق‌العاده جذاب و گرافیکی است که جزو بازی‌های با گرافیک اچ‌دی طبقه‌بندی می‌شود. در این بازی شما در نقش یک جنگجوی شاعر و خشن هستید که با سرودن اشعار و آوازخوانی می‌توانید دوستانی را برای نبرد فرابخوانید که شما را یاری کنند. اگر گجت اندرویدی شما توانایی اجرای این بازی را دارد توصیه می‌کنیم حتماً آن ا امتحان کنید.

 

Nun Attack معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

حمله راهبه‌ها – Nun Attack (رایگان)

حمله راهبه‌ها یک بازی جالب و کارتونی است که شما در نقش راهبه‌های مختلفی با توانایی‌های متفاوت به جنگ با اسکلت‌ها و غول‌ها می‌پردازید. در این بازی رایگان ۴ کاراکتر مختلف، ۴۰ مأموریت جذاب و بیش از ۸۰ نوع اسلحه وجود دارد.

 

Granny Smith معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 مادربزرگ اسمیت – Granny Smit

این بازی که توسط شرکت Mediocre (سازنده بازی محبوب Sprinkle) ساخته شده شما را در نقش یک مادربزرگ بامزه قرار می‌دهد که از دست پسرک دزد سیب‌های باغش عصبانی شده‌ و تصمیم گرفته تا با اسکیتی که از جوانی‌هایش به یادگار مانده او را دنبال کند. گرافیک متفاوت، صحنه‌های آهسته جذاب و گیم‌پلی جالب باعث شده تا این بازی در لیست گوگل قرار گیرد.

 

ZOOKEEPER BATTLE معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

جنگ در باغ وحش – ZOOKEEPER BATTLE (رایگان)

در این بازی که سبکی پازلی و کلاسیک دارد باید در مدت ۳۰ ثانیه تا می‌توانید حیوانات مختلف را جمع کنید و سپس از دوستان خود برای مبارزه دعوت کنید.

 

Devils Attorney معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

وکیل مدافع شیطان – Devil’s Attorney

این بازی که نامش نیز شبیه یکی از فیلم‌های مشهور هالیوودی است توانسته امتیازات فوق‌العاده‌ای را از سایت‌های نقد بازی به دست آورد. در این بازی شما باید به “مکس مک‌من” کمک کنید تا با توانایی‌های منحصر به فردش موکلانش را از جرائم مختلف تبرئه کرده و سپس با درآمد حاصل برای خانه‌تان اسباب جدید خریداری کنید و توانایی‌های جدید بدست آورید.

 

Strikefleet Omega معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

ناوگان حمله امگا – STRIKEFLEET OMEGA (رایگان)

زمین در معرض نابودی قرار گرفته و وظیفه شماست تا با درایت و هوش کشتی‌های فضایی را برای دفاع از زمین هدایت و فرمان‌دهی کنید. اگر به بازی‌هایی که نیازمند تفکر و عکس‌العمل سریع است علاقه دارید این بازی می‌تواند با گرافیک و افکت‌های مناسبش توجه شما را جلب کند.

 

Funky Smugglers معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

قاچاقچیان بدبو – Funky Smugglers

این قاچاقچیان بدبو قصد دارند وسایل ممنوعه‌ای را از ایستگاه بازرسی فرودگاه عبور دهند؛ خوشبختانه فناوری اشعه ایکس به کمک شما می‌آید و در این بازی با حال و هوای دهه ۷۰ میلادی تجربه یک بازی آرکید جالب را خواهید داشت.

 

Shadowgun DEADZONE معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 Shadowgun: DeadZone (رایگان)

حتماً نام بازی Shadowgun از شرکت Madfinder به گوش شما خورده است؛ اگر از بازی Shadowgun در سال گذشته لذت برده‌اید چه چیز بهتر از اینکه یکی از بهترین بازی‌های جنگی اول شخص را به صورت آنلاین و آن هم با ۱۲ نفر همزمان بازی کنید؟ مخصوصاً اگر اسلحه‌های قابل ارتقا و چت صوتی نیز فضای بازی را جذاب‌تر از گذشته کند.

 

NFS Most Wanted معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 جنون سرعت: تحت تعقیب – Need for Speed: Most Wanted

پس از اینکه عناوین جدید NFS نتوانست موفقیت Most Wanted را تکرار کند EA Games تصمیم گرفته تا یک بازی دیگر نیز با همین عنوان روانه بازار PC و موبایل کنید. اگر به بازی های مسابقه‌ای علاقه دارید شاید بتوان Most Wanted جدید را بهترین در نوع خود (حتی بهتر از بازی مشهور آسفالت ۷) عنوان کرد.

 

Hamlet معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 هملت – Hamlet (رایگان برای مراحل اولیه)

اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید قطعاً بازی هملت با گرافیک متفاوت و گیم‌پلی فوق‌العاده می‌تواند رضایت شما را جلب کند. در این بازی مردی از آینده به دیدار هملت می‌رود تا با کمک یکدیگر افلیا را نجات دهند.

 

Subway Surfers معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 فرار در تونل مترو – SUBWAY SURFERS (رایگان)

شما در نقش جیک در حال رنگ آمیزی دیوار و متروها با طرح‌های گرافیتی هستید که ناگهان نگهبان خشن مترو با سگش از راه می‌رسند و حالا باید از دست او فرار کنید و بین متروها لایی بکشید! یک باز جذاب به سبک بازی مشهور Temple Run و با گرافیک مناسب.

 

Naught معرفی 17 بازی ورزشی و غیر ورزشی فوق العاده و محبوب سیستم عامل و گوشیهای اندروید به گفته گوگل آنالیز

 نیستی – Naught

یک بازی متفاوت: با کنترل و گرافیک متفاوت. در بازی “نیستی” شما با تکان دادن و چرخاندن گوشی و تغییر جاذبه موجود بازی را هدایت می‌کنید تا پازل‌های مختلف را حل کرده و راه را پیدا کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پسری یا دختر؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 3,817
  • بازدید سال : 18,432
  • بازدید کلی : 615,665